Sneakerville Playhouse 2021 Recap
Održan je još jedan Sneakerville festival! Pogledaj Sneakerville playhouse lavirint powered by Buzz i Tike za 2021. godinu.
U nedelji za nama održan je treći po redu Sneakerville festival, koji je i ove godine okupio veliki broj ljubitelja sneaker kulture. Posetioci su imali priliku da zajedno sa svojim timom prođu kroz jedinstveni Sneakerville Playhouse lavirint powered by Buzz i Tike, upoznaju ambasadore najpoznatijih sportskih brendova, osvoje vredne nagrade i, što je najvažnije, dobro se zabave.
Ukoliko proteklog vikenda niste bili u Resavskoj, u Muzeju grada Beograda, verovatno ste propustili najveći multimedijalni događaj ove jeseni- Sneakerville Playhouse. Autentičan, inspirativan i inovativan, Sneakerville je i ove godine ugostio neka od najpoznatijih imena iz sveta muzike, mode i urbane kulture. Vodeći sportski brendovi, među kojima su Nike, adidas, Reebok, Converse i Puma, u saradnji sa Buzz, Tike i Dunk Shop sneaker konceptima, omogućili su posetiocima učešće u brojnim zanimljivim aktivacijama. Playhouse je osmišljen u formi multimedijalnog lavirinta sa devet soba, od kojih svaka nudi različiti tematski sadržaj.
U svemu tome učesnike su podržali i poznati pevači, sportisti i umetnici Zoi, Edita, Stevan Piale, Nemanja Blažić Tricky, Mikri, Fox, Surreal, ali i poznati TikTokeri i influenseri Dunja Jovanić, Vladimir Gašić, Mario Vrećo, Waj Wai i Branko Jovanović, koji su takmičarima pomagali da prođu zadatke koje su im pripremili omiljeni brendovi.
U skladu sa epidemiološkim merama, na samom ulazu je vršena obavezna dezinfekcija i prijavljivanje učesnika, nakon čega su svi timovi dobili Sneakerville Pass, u kome su sakupljali pečate za prolazak kroz sobe. Incijalna aktivacija je Sneakerville Lavirint, koji posetioce uvodi u priču, a iz koga su sami tražili izlaz. Prava zabava startuje nakon izlaska iz Lavirinta i “otvaranja” prostora koji je ljubiteljima patika ponudio nezaboravno iskustvo.
Veliku pažnju posetilaca privukla je BUZZ interaktivna soba sa projekcijom na zidovima i aktivnim LED ekranom na kome je igra “Catch & Match”. Zadatak takmičara je bio da upare modele patika sa logotipom koji se prikazuje na dnu ekrana. Igra se odvija na tri nivoa, tokom kojih se skupljaju poeni, a ostvarenih sedam poena na zadnjem nivou garantuje dva pečata za ekipu i mogućnost učestvovanja u BUZZ Raffle izvlačenju u kome možete osvojiti patike za ceo tim. Učesnicima su u jednom od tri dana pomagali Tiktokeri Waj Wai i Branko Jovanović.
Senzacija za sva čula, Tike soba je ostavila najveći utisak na ljubitelje patika, sastoji iz dva dela. Prvi je koncipiran kao Tike Muzej u kojem je predstavljena istorija brendova kroz najpoznatije modele, odnosno godine u kojima su nastali. Drugi deo je Kolekcionarska soba u kojoj je glavni zadatak za učesnike bio da primene znanje iz prve sobe odnosno poređaju siluete patika na polici po godinamakada su proizvedene. Uspešno urađen zadatak garantovao je dva pečata za ekipu i mogućnost učestvovanja u Tike Raffle izvlačenju u kome možete osvojiti patike za ceo tim.
Sa učesnicima u Tike sobi su se družile zvezde domaće Trap scene Fox i Sureal.
Svaki brend priredio je nova iskustva za sve učesnike pa ste tako u Puma sobi mogli da napravite svoj muzički mix, u Nike sobi da jurite balone po interaktivnom led podu, oprobate reflekse na Converse steni, trigate za predmetima na koje vas navodi game master u Adidasu, u Reebok tamnoj sobi trigate za rečima od kojih spajate tekst, I u Dunk Shopu da složite puzzle, otključate lopte i zatim ih ređate u niz šutiranjem na 6 horizontalnih koševa.
Pored zabavnog sadržaja, tokom celog vikenda ispred muzeja nalazile su se i Sneakerville kutije za reciklažu, a svaki učesnik mogao je da donese stari komad garderobe i ubaci ga u kutiju predviđenu za to. Nakon festivala nastavljena je akcija prikupljanja stare odeće koja će trajati do kraja novembra u Tike i Buzz Shop-ovima, a po završetku akcije odeća će biti reciklirana i poklonjena domovima za nezbrinutu decu.
Deo atmosfere pogledajte u galeriji.