Move To Zero
Ekologija i zaštita životne sredine proteklih godina sve više postaju teme važnih razgovora. Širenje ozonske rupe, zagađenje reka i mora, izumiranje različitih biljnih i životinjskih vrsta samo su neke od negativnih posledica koje neodgovorno poslovanje velikih kompanija može izazvati. Upravo iz tog razloga, sve više kompanija i brendova odlučuje se da svojim uticajem na javnost skrenu pažnju na ovaj problem, ali i da svojim primerom pokažu da je briga o životnoj sredini imperativ za bolju budućnost. Sa željom da edukuje i informiše ljude o značaju ove teme, NIKE je ove godine pokrenuo kampanju „Move To Zero“ i na taj način krenuo u nezaustavnu bitku za bolju i sigurnu budućnost.
U okviru kampanje predstavljena je i nova kolekcija od recikliranog materijala, koja je naišla na brojne pozitivne kritike javnosti, a nova oprema i modeli patika napravljeni su od najmanje 50-70 odsto recikliranog materijala. Svojim primerom, NIKE je pokazao da je spreman da prilagodi svoje proizvode zarad višeg cilja, a ujedno je postavio primer drugim modnim i sportskim brendovima. Pogledaj više na Buzz i Tike online shopu.
Tokom maja meseca, u tržnim centrima Galerija, Ušce i Ada Mall, ali i u radnjama Buzz, Tike, Sport Vision i RnM, širom Beograda pojavili su se NIKE kontejneri za sakupljanje patika, te je na taj način započet projekat u okviru „Move To Zero“ kampanje pod nazivom „Ubaci. Nastavi igru.“. Čak 20.000 starih i uništenih patika potrebno je brendu NIKE kako bi, nakon odvajanja đonova, napravio podlogu za novi košarkaški teren, ali i za novo dečije igralište na Novom Beogradu. Pored same podloge, teren i igralište biće u potpunosti renovirani, a reciklaža patika i renovacija planirani su za jesen ove godine. Svi zainteresovani koji ubace svoj stari par patika u Nike kontejner dobijaju vaučer sa popustom za narednu kupovinu, kao znak zahvalnosti za solidarnost, uzajamnu pomoć, ali i podizanje svesti o značaju reciklaže.
Podršku kampanji pružile su i brojne poznate ličnosti, među kojima su košarkašice Sonja Petrović i Katarina Kneževic, kao i prvak sveta u basketu 3 na 3, Dušan Bulut. Oni su svojim pratiocima poslali snažnu poruku kroz video na društvenim mrežama, i pozvali ih da postanu deo rastućeg pokreta koji za cilj ima očuvanje naše planete. Nike brend te poziva da kroz kampanju „Ubaci. Nastavi igru.” budeš deo pozitivne promene i svojom donacijom pomogneš u izgradnji novog mesta za sport i igru. Više informacija o samoj kampanji, kao i lokacijama NIKE kontejnera možete pronaći upravo ovde.